banner

Ofte stillede spørgsmål

    • Hvornår får jeg mine varer?

      Hvornår får jeg mine varer?

      Vi gør vores bedste for, at du modtager din bestilling hurtigst muligt. Der er dog enkelte tilfælde, hvor vi ikke kan garantere vores normale, hurtige levering. Herunder ser du eksempler på, hvad du kan forvente, efter du har afgivet din bestilling:

      • Varen er på lager og vi afsender hurtigst muligt til den ønskede leveringsadresse. Du kan forvente at modtage din ordre indenfor 3-7 hverdage.

      • Har du bestilt en vare, der ikke er på lager, bestiller vi den hjem fra leverandøren. Ved kort leveringstid på mindre end 21 hverdage kontaktes du ikke. Ved en leveringstid på mere end 21 hverdage vil du modtage information om forventet levering, så snart vi har modtaget denne.

      • En eller flere af dine bestilte varer er på fjernlager. Derfor afsendes din ordre først, når vi har din samlede ordre på lager.

      • Store produkter som vi har på lager, som skal sendes med fragtmand, vil typisk blive afsendt indenfor 2-6 hverdage.

      Alle oplyste leveringstider skal betragtes som vejledende, idet der tages forbehold for udskudt levering fra Jacobsen Møblers grossister. Har du et særligt behov, er du velkommen til at kontakte os.

      OBS! Ved særlige højtider og begivenheder som Black Friday, jul og fødselsdagssalg, må der forventes en generel længere leveringstid pga. ekstraordinær travlhed.

    • Er min ordre gået igennem?

      Er min ordre gået igennem?

      Hvis du har modtaget en ordrebekræftelse, er din ordre gået igennem. Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse bedes du sende os en mail på [email protected] og vi undersøger, om der er sket en fejl.

    • Er min ordre på vej?

      Er min ordre på vej?

      Du modtager en mail fra os, når vores lager har pakket og afsendt din ordre. Link til Track & Trace får du, så snart fragtmanden har scannet din pakke på bilen.

    • Kan jeg annullere min webordre?

      Kan jeg annullere min webordre?

      Ja, det kan du som udgangspunkt godt. Skriv en mail til kundeservice, så annullerer vi din ordre. Bemærk at hvis ordren er røget til pakning, er det desværre ikke muligt at annullere. I dette tilfælde bliver du nødt til at modtage pakken og derefter sende den retur på egen regning. 

    • Hvornår skal jeg hente min ordre?

      Hvornår skal jeg hente min ordre?

      Såfremt du har valgt levering til pakkeshop, vil du modtage en SMS eller email, når din pakke ligger klar til afhentning i pakkeshoppen. Herefter skal du afhente din pakke indenfor 10 hverdage.

    • Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse efter mit køb. Hvad gør jeg?

      Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse efter mit køb. Hvad gør jeg?

      Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse bedes du sende os en mail på [email protected] og vi undersøger, om der er sket en fejl.

    • Jeg kan ikke få betalingen til at gå igennem?

      Jeg kan ikke få betalingen til at gå igennem?

      I dette tilfælde kan du i første omgang prøve at foretage købet fra f.eks. mobil i stedet for computer eller omvendt. Derudover kan du prøve med en anden betalingsform eller et andet betalingskort.

      Såfremt du stadig ikke kan få betalingen til at gå igennem, er du meget velkommen til at ringe til os på 69156200 eller sende en mail til [email protected] Vi vil forsøge at løse den tekniske udfordring eller alternativt oprette din ordre manuelt. 

    • Hvordan bruger jeg en rabatkode?

      Hvordan bruger jeg en rabatkode?

      Gå til indkøbskurven og indtast din rabatkode i feltet under det samlede beløb. Klik på "Anvend kupon".

    • Hvilke betalingsformer accepterer I på jacobsenmobler.dk?

      Hvilke betalingsformer accepterer I på jacobsenmobler.dk?

      Hos www.jacobsenmobler.dk kan der betales med følgende betalingsformer: Dankort & Visa/Dankort, Visa og Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB, American Express, MobilePay samt betaling via EAN-nummer for offentlige institutioner. Derudover kan dit køb finansieres med enten Viabill eller ResursBank.

    • Kan min virksomhed betale med EAN-nummer?

      Kan min virksomhed betale med EAN-nummer?

      Ja, din virksomhed kan godt betale med EAN-nummer. Når du indtaster dine oplysninger, skal du blot huske at skrive dit Firma-navn og efterfølgende CVR-nummer. Under betaling vælger du betaling med EAN og indtaster dit EAN-nummer.

    • Hvornår trækker i pengene fra min konto?

      Hvornår trækker i pengene fra min konto?

      Vi trækker altid først pengene for din ordre, når din ordre afsendes. 

    • Hvornår får jeg penge retur for en annulleret ordre?

      Hvornår får jeg penge retur for en annulleret ordre?

      Vi trækker først pengene, når din ordre er afsendt. Såfremt din ordre annulleres, sletter vi blot betalingen, da vi på det tidspunkt endnu ikke har trukket pengene.

    • Hvor lang tid går der før jeg får mine penge, når jeg har sendt ordren retur?

      Hvor lang tid går der før jeg får mine penge, når jeg har sendt ordren retur?

      Dine penge tilbagebetales uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 hverdage fra den dato, hvor vi har registreret din vare retur på vores lager.

      Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

    • Hvorfor er min pakke leveret til en anden pakkeshop end bestilt?

      Hvorfor er min pakke leveret til en anden pakkeshop end bestilt?

      Det kan forekomme, at din pakke leveres til en anden pakkeshop end du selv har valgt. Dette skyldes ofte, at der ikke er plads i den ønskede pakkeshop. Du vil som regel få besked om dette på sms og/eller mail fra GLS.

    • Hvem leverer min ordre?

      Hvem leverer min ordre?

      Vi leverer med GLS og BFT Logistik, alt efter hvilken vare du har bestilt. Ønsker du at feks. større møbler bæres ind i din bolig og monteres for dig, leverer vi med egen lastbil.

    • Hvad koster det at få leveret min ordre?

      Hvad koster det at få leveret min ordre?

      Vi leverer med GLS, BFT Logistik samt egne biler.
      Fri levering ved køb over kr. 499,- gælder kun levering til GLS pakkeshop eller GLS Erhverv med omdeling i Danmark såfremt det er muligt. Er pakken for stor til pakkeshop leveres den med BFT. Leveringsmuligheder og priser fremgår, når du har lagt varer i kurven.

      • GLS Pakkeshop kr.49,-
      • GLS Erhverv med omdeling kr. 49,-
      • GLS-omdeling privat kr. 69,-
      • Levering inkl. Opbæring kr. 499,-
      • Levering inkl. Opbæring + montering kr. 999,-
      • Levering inkl. Opbæring + montering + bortskaffelse af emballage kr. 1149,-
      • BFT med omdeling kr. 90,-
      • BFT Aftenlevering med omdeling kr. 299,-
      • BFT Aftenlevering med omdeling og opbæring kr. 799,-
      • For forsendelse til Færøerne og Grønland og andre lande, kontakt os for individuelle tilbud.
    • Kan jeg hente min ordre i jeres butik?

      Kan jeg hente min ordre i jeres butik?

      Vi tilbyder desværre ikke afhentning af ordrer i butikken. 

    • Sender I varer til udlandet?

      Sender I varer til udlandet?

      Vi sender gerne til udlandet. Kontakt os for et individuelt tilbud. 

    • Er mine kortoplysninger beskyttet, når jeg handler på jacobsenmobler.dk?

      Er mine kortoplysninger beskyttet, når jeg handler på jacobsenmobler.dk?

      Du kan være helt sikker, når du handler på jacobsenmobler.dk. Dine oplysninger er private og beskyttede.

    • Hvor længe kan jeg bytte mine varer?

      Hvor længe kan jeg bytte mine varer?

      Hvis du fortryder dit køb, kan du indenfor 30 dage efter modtagelse returnere dine varer.

    • Hvad gør jeg, hvis jeg vil byttet en vare til noget andet?

      Hvad gør jeg, hvis jeg vil byttet en vare til noget andet?

      Du skal bare gå ind og bestille den rigtige vare på webshoppen. Samtidig sender du den vare, du gerne vil have byttet, retur til os. Returlabel kan købes igennem os, hvis du ønsker dette. På den måde får du den rigtige vare og pengene for den gamle vare stryger direkte ind på din konto igen igennem de oplysninger, du brugte til at foretage købet hos os.

    • Hvordan returnerer jeg en vare købt i jeres fysiske butik i Aabenraa?

      Hvordan returnerer jeg en vare købt i jeres fysiske butik i Aabenraa?

      Har du købt en vare i vores fysiske butik i Aabenraa og efterfølgende fortrudt købet, kan du bytte varen i butikken. Du kan enten bytte varen til en anden eller få et tilgodebevis. 

    • Hvordan returnerer jeg en vare købt på jacobsenmobler.dk?

      Hvordan returnerer jeg en vare købt på jacobsenmobler.dk?

      Hvis du fortryder købet af en vare, skal du returnere varen til os ved at sende den til vores lager, Jacobsen Møbler Aabenraa, Bergensvej 1, 6230 Rødekro uden unødig forsinkelse og senest 30 dage efter, at du har modtaget din vare. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 30 dage. Du skal selv betale for returnering af varen eller benytte vores returportal, hvor du kan printe et fragtbrev til 69,- for varer, der kan leveres med GLS. Du befinder dig i det tilfælde på Pakkelabels’ hjemmeside, og pakkelabel.dk er din aftalepart når du køber en pakkelabel. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

      Der må kun bruges klar tape til lukning af original emballage og kasser – aldrig gaffatape. Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket, i fin stand og i original emballage.

    • Er der nogen varer jeg ikke kan returnere?

      Er der nogen varer jeg ikke kan returnere?

      Varer, der er taget i brug eller på anden måde viser brugsspor, kan ikke tages retur. Returneringen skal ligeledes foretages inden 30 dage.

    • Kan jeg fortryde min ordre, hvis den er afsendt?

      Kan jeg fortryde min ordre, hvis den er afsendt?

      Hvis din ordre er afsendt kan du ikke nå at fortryde. Du kan naturligvis returnere varen til os igen, såfremt du ikke ønsker at beholde den, men dette er for egen regning.

    • Jeg skal sende min ordre retur, men den er for stor til pakkeshop. Hvad gør jeg?

      Jeg skal sende min ordre retur, men den er for stor til pakkeshop. Hvad gør jeg?

      Såfremt din ordre er for stor til pakkeshop (og derfor også er blevet leveret af en fragtmand), skal den sendes retur med en fragtmand. Her tager du kontakt til vores kundeservice på tlf. 69156200 eller [email protected], hvorefter vi sørger for at booke en fragtmand til returneringen.

    • Hvordan reklamerer jeg over en vare købt på jacobsenmobler.dk?

      Hvordan reklamerer jeg over en vare købt på jacobsenmobler.dk?

      Send os en mail på [email protected] med dit ordrenummer og fortæl os kort, hvad problemet omhandler. For at lette ekspeditionen, så husk at vedhæfte billeder af fejl eller mangler samt af selve produktet. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

    • Hvordan reklamerer jeg over en vare købt i jeres butik?

      Hvordan reklamerer jeg over en vare købt i jeres butik?

      Send os en mail på [email protected] med dit ordrenummer og fortæl os kort, hvad problemet omhandler. For at lette ekspeditionen, så husk at vedhæfte billeder af fejl eller mangler samt af selve produktet. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

    • Der var en fejl da jeg modtog min ordre - hvad gør jeg?

      Der var en fejl da jeg modtog min ordre - hvad gør jeg?

      En sjælden gang kan vi være kommet til at sende den forkerte vare til dig, dette beklager vi selvfølgelig meget.
      I dette tilfælde beder vi dig skrive til [email protected], hvad du har modtaget og vedhæft gerne et billede, så sørger vi for at sende en returlabel på mail, som du selv skal printe og derefter skal du afsende varen. Når vi har modtaget den forkerte vare på vores lager, afsender vi den rigtige vare til dig.

    • Eftersender i de varer, der er udsolgt i min ordre?

      Eftersender i de varer, der er udsolgt i min ordre?

      Din ordre afsendes først, når vi har din samlede ordre på lager. Er der varer på ordren, som har meget lang leveringstid, kan der i visse tilfælde aftales en del-levering.

    • Er der mulighed for dellevering?

      Er der mulighed for dellevering?

      Din ordre afsendes først, når vi har din samlede ordre på lager. Er der varer på ordren, som har meget lang leveringstid, kan der i visse tilfælde aftales en del-levering

    • Hvordan er Jacobsen Møblers handelsbetingelser?

      Hvordan er Jacobsen Møblers handelsbetingelser?

      Du kan finde handelsbetingelserne lige her.

    • Hvor finder jeg handelsbetingelserne?

      Hvor finder jeg handelsbetingelserne?

      Du kan finde handelsbetingelserne lige her.

    • Hvordan er persondatapolitikken for Jacobsen Møbler?

      Hvordan er persondatapolitikken for Jacobsen Møbler?

      Læs hele persondatapolitikken nederst i handelsbetingelserne lige her.

    • Hvad er cookies?

      Hvad er cookies?

      Hvad er en cookie?

      En cookie er en lille datafil, som bliver gemt på din computer, tablet eller mobiltelefon. En cookie er ikke et program, der kan indeholde skadelige programmer eller virus.

      Hjemmesidens brug af cookies

      Cookies kan være nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere. Cookies hjælper os desuden med at få overblik over dit besøg på hjemmesiden, så vi løbende kan optimere og målrette hjemmesiden til dine behov og interesser. Cookies husker f.eks., hvad du har lagt i en eventuel indkøbskurv, om du tidligere har besøgt siden, om du er logget ind og hvilket sprog og valuta, du gerne vil have vist på hjemmesiden. Vi bruger også cookies til at målrette vores annoncer over for dig på andre hjemmesider. Helt overordnet anvender vi cookies som del af vores service til at vise indhold, der er så relevant som muligt for dig.

      Hvor længe bliver cookies gemt?

      Det varierer, hvor længe en bestemt cookie bliver opbevaret på dine enheder og browsere. En cookies levetid beregnes ud fra dit seneste besøg på hjemmesiden. Når cookiens levetid udløber, bliver den automatisk slettet. Alle vores cookies' levetid fremgår i vores cookiepolitik.

      Sådan afviser eller sletter du cookies

      Du kan altid afvise alle -/tredjepartscookies fuldstændig ved at ændre indstillingerne i din browser på din computer, tablet eller telefon. Hvor du finder indstillingerne afhænger af, hvilken browser du anvender. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du afviser alle -/tredjepartscookies, vil der være funktioner og services, du ikke kan anvende på hjemmesiden (fordi disse er afhængige af cookies).
      Du kan fravælge cookies fra Google Analytics her.

      Hvordan sletter man cookies?

      Cookies du tidligere har accepteret, kan sagtens slettes. Hvordan du sletter disse afhænger af den browser du bruger (Chrome, Firefox, Safari etc.) og på hvilken enhed (mobil, tablet, pc, mac).
      Det er typisk under Indstillinger - Sikkerhed og Privatliv, men kan variere fra browser til browser. Hvilken enhed/browser bruger du - klik på det relevante link:

      Ændring af dit samtykke

      Du ændrer dit samtykke ved enten at slette cookies fra browseren.

      Husk: Bruger du flere browsere, skal du slette cookies i dem alle.

      Har du spørgsmål?

      Har du kommentarer eller spørgsmål i forbindelse med vores information og/eller behandling af personlige oplysninger, er du velkommen til at kontakte os. Selve cookiepolitikken bliver opdateret hver måned af Cookie Information. Har du har spørgsmål til cookiepolitikken, kan du kontakte Cookie Information via deres hjemmeside ved at klikke her

    • Kan jeg gøre noget, hvis min vare kommer på tilbud kort tid efter jeg har købt den?

      Kan jeg gøre noget, hvis min vare kommer på tilbud kort tid efter jeg har købt den?

      Vi har ikke prisgaranti, og kan derfor ikke lave prisreduktion, såfremt allerede afsendte varer efterfølgende bliver nedsat.

    • Prismatcher I?

      Prismatcher I?

      Vi prismatcher på nogle punkter og du kan altid være sikker på at gøre et godt køb.

      Vi matcher altid FDB Møblers medlemspriser. Derudover skal du endelig kontakte vores sælgere på tlf. 69156200 for et godt tilbud.